DXN, a Ganoderma vállalat

  • Mit jelent ez a 3 betű?
  • Mi a cég története?
  • Milyen értékek vezérlik a vállalatot?
  • Mi a garancia a termékek kiváló minőségére?
  • Honnan tudhatom, hogy számomra is jó üzleti partner lesz hosszútávon is?
  • Mi a vállalat küldetése és jövőképe?

Többek között ezekre a kérdésekre is megtalálod a választ ebben az összeállításban.

 

A DXN egy 28 éves vállalat Malajziából

A cég több mint 180 országban van jelen, és világszerte 10 millió ember fogyasztja és értékesíti termékeit nap, mint nap.

12 éve Magyarországról indult az európai piac meghódítása.
Még óriási a fejlődési lehetőség.
A DXN-nel nem csak évekre, generációkra tervezhetünk.

A DXN, a DEXIN kínai kifejezés rövidítése, amely
becsületességet, megbízhatóságot és erényt jelent.
Az ilyen értékrend egy sikeres, hosszútávon fenntartható és
fejlődő vállalkozás alapja.

Minden egy kézben

A cég mindent egy kézben tart (kutatás- fejlesztés, termesztés, gyártás, feldolgozás, csomagolás, saját értékesítő hálózat) ez garancia a minőségre, és a jó ár/érték arányra.

Különböző ISO minősítések és díjak bizonyítják a nemzetközileg elvárt magas színvonalat és megbízhatóságot.

Az első és az egyik legjobb

Az első és piacvezető ganodermás MLM cég

Nemzetközi sikerek:
15. helyezést ért el a világ direkt értékesítő vállalatai közül a 2018-as 1,25 milliárd dolláros forgalma alapján.

Évről évre folyamatosan nő a forgalma világszerte. Emellett termékpalettája, új gyárai és fogyasztói bázisa is folyamatosan növekszik.

Egy világ - egy piac

Határok nélkül építheted az üzleted, akár az internet segítségével is.

10 millió regisztrált tag a világ minden részéről

A “ONE WORLD – ONE  MARKET” koncepciónak köszönhetően bármelyik országból lehet csapattársad, és az ő fogyasztásuk után is megkapod a jutalékod abban az országban, ahol élsz. Extra feltételek teljesítése nélkül.

Egymilliárd dolláros birodalom, 184 megnyitott ország, több mint 10 millió tag, több mint 1600 alkalmazott, a világ 15. legnagyobb direkt értékesítő vállalata (a 2018-as DSN lista alapján).
Mindez egyetlen ember látomásának, a DXN alapító elnökének, Datuk Dr. Lim Siow Jinnek köszönhető.

Mérnöki diplomáját a világ egyik legszínvonalasabb egyetemén, az Indiai Műszaki Egyetemen (IIT) szerezte, ám miután belátta, hogy életét nem a mérnöki pályának kívánja szentelni, karriert váltott.

A DXN felé vezető rögös út 10 éven át tartott, mert a segítség nélkül maradt fiatal mérnöknek gondoskodnia kellett családja megélhetéséről, miközben a vállalkozás elindításához szükséges tőkéért is keményen meg kellett dolgoznia.
Ezt az utat bárki elolvashatja magyar nyelven is az Utazásom a DXN-nel életrajzi könyvében.

A DXN-t Datuk Dr. Lim Siow Jin alapította 1993-ban. Dr. Lim az üzleti tevékenységét a gyógygombák emberi egészségre gyakorolt hatásainak ismeretében indította el.

Dr. Lim álma az volt, hogy a ganodermából (más néven lingzhi) készült fantasztikus egészségvédő termékeket elérhetővé tegye az egész világ számára, egy egyedi eszközt, az „egy világ, egy piac” marketingstratégiát használva.

1997-ben Doctorate of Philosophy (Ph.D) címet szerzett az alternatív gyógyászat területén és számos nemzetközi díjat, elismerést kapott.

Vállalkozóként, tanárként, kutatóként, tudósként, filantrópusként egyaránt embermilliók életébe vitt változást, és nagyban hozzájárult ahhoz, hogy egy jobb világban éljünk.

A jobb oldali videó 2015-ben készült.
Dr. Lim elmeséli a cég indulását, ami először csak egy vágyként, tervként, majd valóságként, és egyre nagyobb sikerekként jelent meg.

A Malajziában alapított, és világszerte működő vállalkozás jól ismert a Ganoderma üzletágáról. Azóta több országban, kontinensen nyíltak új gyárai, központjai: pl. India, Indonézia, Mexikó, Kína…

Termékei közé tartoznak az étrend-kiegészítők, az élelmiszerek és italok, a személyes higiéniai termékek, a bőrápolási és a kozmetikai termékek, a háztartási termékek és a víztisztító rendszerek.

Az interjúban már nem teljesen pontos adatok szerepelnek, hiszen a DXN világszerte és évek óta folyamatosan fejlődik, ezért egyre nagyobb eredményeket tud felmutatni.

A piacon nagyon sokféle ganoderma és spirulina elérhető – különböző hatóanyaggal, minőségben, tisztasággal és árakon.

Ganodermából is legalább 200 féle van, és egyáltalán nem mindegy hogyan dolgozzák fel azt.

Nem célunk a konkurencia termékeinek bírálata, és nem is ismerjük azok minden egyes tulajdonságát.

Amit fontos számunkra elmondani, hogy a DXN termékei milyen magas minőségűek, milyen tisztaságúak és milyen sok tapasztalat támasztja alá hatékonyságukat.

A bal oldali videóban sokat megtudhatsz erről személyesen Dr. Limtől.

A DXN logója a sikert szimbolizálja.

A kínai filozófia alapvető része az öt elem, amelyből három megtalálható ebben a logóban is: tűz, víz és fa.

A piros, ovális forma a felkelő napot szimbolizálja (tűz), amely a vállalat harcos szellemét szimbolizálja.
A dinamizmust, az eltökéltséget és kitartást jelenti a DXN víziójának megvalósításához.

A kék vízszintes vonal a vállalatot szimbolizálja (víz), amely az üzleti fejlődés lendületének erőforrása.

A zöld ágak a vállalat szilárd elhatározását jelenti a növekedésre, és elszánt törekvését a kiválóságra azáltal, hogy az egészség alapú iparra koncentrál.

A DXN története és sikere

Ebben a közel 1 órás dokumentum filmben megismerheted a DXN születését, a kezdeti és az évek alatt fellépő nehézségeket, és számos inspiráló történetet.

A cég hivatalos oldalát itt találod:
https://www.dxn2u.com/


Ez pedig az európai weboldal: https://www.dxn2u.eu/

Miért jó ide tartozni?

Egyszerűen, őszintén és vidáman.

Nézd meg hogyan érzik azok, akik már úgy döntöttek, hogy életük fontos része a DXN.

Nagyszerű érzés, hogy annyi új értékes kapcsolatot, barátságot köszönhetünk a DXN-nek világszerte.

Ezen túl is sokat jelent a DXN Sikercsapat tagjának lenni, mert itt további támogatást, oktatást és inspirációt adunk egymás számára.

Tartozz te is közénk!